niedziela, 8 kwietnia 2018

Cóż się zadziało?

Ostatnio naszło mnie na rozmyślanie o czym mogłabym pisać na blogu... Czym on może być? Jest on przekaźnikiem wiedzy, która wpływa pozytywnie lub też negatywnie na odbiorców. Jako że blog jest o szczęściu podejmę ten temat. Ostatnio w moim życiu zaszło wiele zmian. Czuję się spełniona, pełna życia, szczęśliwa. Jak to się dzieje? Ostatnio jak wszyscy zauważyli przywitaliśmy bardzo piękną pogodę wpływającą na nasz nastrój. Jest to energia przekazywana ze słońca. U mnie ostatnio nastał przełom w życiu. Uświadomiłam sobie że wszystko jest do zdobycia. Wystarczy spojrzeć pozytywnie na wszystko. Ostatnio czułam się bardzo przemęczona, problemy w pracy, z pieniędzmi. Ale się nie poddałam zaczęłam szukać zajęcia i znalazłam wspaniałą pracę, którą bardzo doceniam, ponieważ sprawia mi ona ogromną radość. Uświadomiłam sobie również, że studia jakie wybrałam mnie wypełniają, ponieważ w przyszłości będę w stanie pomagać ludziom, wspierać ich - czyli robić to co kocham. Mam wspaniałego chłopaka, który naprawdę mnie wspiera w moich marzeniach, chce dla mnie jak najlepiej. Przy nim czuję się naprawdę szczęśliwa. Do tego wszystkiego dochodzi wolny czas gdzie mogę wśród natury się naprawdę wyciszyć i odnaleźć sens tego czego naprawdę pragnę. Nikt tak naprawdę nie może mieć wpływu na nasze życie, tylko my sami. To co naprawdę chcemy, czego pragniemy musimy pokazać światu. Nie możemy się blokować. Ponieważ blokady  to nasz największy wróg, nie możemy się mu poddać. Nie ważne ile mamy lat, jaki posiadamy zawód, co robimy na codzień. Jesteśmy jednością społeczną. Pomyślmy co by było gdyby każdy się do każdego uśmiechał i mówił chociaż "dzień dobry". Nie ważne w jakim Państwie żyjemy. Jakby każdy dla każdego był miły :) Postanowiłam tak postępować: dawać szczęście, które wraca. I to jest fakt autentyczny. Dając szczęście innym dajesz szczęście sobie. Jednocześnie trzeba zmienić myślenie i nastawienie do innych. Należy doceniać to co nas otacza. Chcemy coś mieć to zastanówmy się co możemy zrobić by to zdobyć? Jaką ścieżką pójść, co zrobić by mieć coś czego tak naprawdę pragniemy.

Kochani życzę wam ogromu szczęścia, które jest na wyciągnięcie ręki.
Polecam obejrzeć filmik na Youtubie, który pokazuje jak silna może być moc prawdziwego szczęścia :) 
https://www.youtube.com/watch?v=LiyjUmH8jE0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz